ساعت دیواری سایز کوچک طرح مرغ امین 2018 بعد از فروش زیاد گردنبند اولیه مرغ آمین طراحان خوش ذوق تصمیم گرفتند که انگشتر،دستبند و گوشواره مرغ آمین را نیز طراحی نموده و راهی بازار کنند.بعد از اینکه این محصولات نیز همانند گردنبند مرغ آمین طرفداران زیادی پیدا کرد و ذهن طراحان را برای طراحی نمونه های مختلف و متنوع این محصول تحریک نمود.

 

 

 

ساعت دیواری مرغ آمین در سالن پذیرایی ،آشپزخانه،اتاق خواب و یا محل کار قابل استفاده است و نصب آن روبروی تخت خواب یا روی دیوار پشت مبلها جلوه زیبایی به دکور می دهد . صفحه اعداد ساعت با قطری 19.5 سانتی متری از هر فاصله ای خوانده می شود . ساعت دیواری مرغ آمین از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده و انعکاس زیبایی دارد . 

این ساعت دارای 2 عدد مرغ آمین که از جنس آینه طلایی ساخته شده و به جلوه بیشتر ساعت افزوده است . این آینه از جنس آینه های پلکسی گلاس فوق سبک ساخته شده و تغییر رنگ نمی دهد.

  

ریقه نصب:ساعت دیواری مرغ آمین دارای راهنمای نصب و مونتاژ می باشد. نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید. برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.

منبع